Saturday, May 16, 2009

Hah!!!! Semalam aku balik kerja kul 7.30 malam. See. Sangat bagus kakitangan awam macam aku ni. Sapa kata kitorang takde kerja goyang kaki. Haha. Swine Flu ni asik balik lambat je.

Sepanjang pulang, MRR2 kurang jem. Heran lah. Selalu hari Jumaat terlalu hazabi bin hazami lah MRR2 tu penuh dengan kenderaan. Menjelang 8.10 malam aku pun sampai rumah. Sampai rumah plak, ramai la kengkawan budak-budak Ipoh ada. Diorang pakat-pakat nak balik Ipoh. Dorang ajak aku tapi MAAF, rukun Jumaat malam lom selesai.

Aku siap-siap terus gi rumah Maksu. Dan kami pun keluar jam 11.00. Awal yer setan. Maklumlah, untuk mengelakkan terlanggar kon-kon merah berlilit pemantul cahaya. Lalu kami pun minum Coke kat mamak longkangan di belakang Beach Club sebelum masuk ke LQ kul 12.00.

Kat sana, jam kul 12.15, orang dah seramai the whole Sat. Nite kat LQ. Haha. Kegilaan Jumaat malam Sabtu sangat. Takpe. Sabtu malam Minggu lebih baik orang tak ramai kat LQ. Lagu pun agak best sikit. Pastu ruang yang ada, lebih luas.

Benster ngan Aqmal pun ader gak. Pastu selepas merama-rama, aku pun lupa apa yang terjadi (taktik nak short cut la ni.. dah tau dah..).

Balik tu kena hantar Aqmal ke Pantai Dalam sebab si Danny tidur mati tak angkat telefon. ( Ko memang kan? Saja je.. ). Lepastu, terus kami gi tasik.

Kat tasik, kami jumpa sama Chumie dan sesi bicara hati ke hati bermula. Entah la uall. Bak kata betina dalam radio tu, "we fight we break up, we kiss we make up". Boleh? Tapi kali ni tidak lagi kot. So welcome to the SINGLE JUNGLE. Hiks..

Pastu, dalam kul 6.00 kami pun balik. Sambil aku melabuhkan kepala kat bantal, aku pun mengira kambing biri-biri. Baru sampai angka 8, aku pun tertido sampai jam 12.00 tengahari. Hanjeng kan. Sebab aku patut gi kerja kul 9 tadi.

0 comments:

 

blogger templates | Make Money Online