Saturday, March 28, 2009

Malam tadi, aku tidor. Hehe. Sedapnya tidur time hujan. Tapi aku tidur dari jam 7.00 malam sampai 1.00 pagi je. Lepastu aku dikejutkan dengan panggilan dari kaum-kaum sosial yang lurus. Geng str8 katenye. Dorang kat Rum Jungle. Aku pun pegik.

Sampai sana aku pun lepak lah. Berjamu-jamuan. Segalanya kembali kepada sediakala. Orang kata kalau dah mula hidup baru, jangan di tenung-tenung dah benda yang lepas. Tambah kalau benda yang lepas-lepas tu belum sudah-sudah lagi sekuennya di siaran lain. Understand-understand je la yer.

Lepas bergelak ketawa seperti orang yang waras, walaupun ada sesetengah tu bilang, kalau minum hilang warasnya, aku pun melarikan diri dari situ dan singgah ke Oblique. Haha. Saja nak tengok kawan-kawan yang ada. Eh, wak masih waras. Warasss~

Penting yer merapatkan hubungan sesama kawan. Sebab friendship is forever. Ada relationship yang berakhir, kononnya nak ditranspom jadi friendship, akhirnya jadi friendshit akibat sikap serang menyerang tak tentu hala.

Oh ya, kelakar bila ada PLU yang mencemik muka bila mengetahui orang yang dia suka, meneguk arak. Tetapi senyum sampai telinga bila berluar-luaran dari tabii. Hahahha. Hawau kan. Alasan arak selalu menjadi soal sampai 7 keturunan padahal nabi masih mengaku umat lagi. Matiler statement.

Tapi ingatlah kawan-kawan yang tak minum. Bukan semua orang yang minum itu kewarasan dia hilang serta merta. Mungkin koling berkeadaan demikian tetapi tidak kepada social drinker.

Kalau nak berhenti minum tu, maybe makan masa tetapi yang pasti boleh. Cuba ko dapat masalah alahan alkohol ke, asid perut tak stabil ke, urat kepala sensitif ke, nescaya korang akan berhenti minum.

Atau cuba korang sembahyang tak tinggal, pasti korang akan dikikis secara alami, nafsu nak minum tu.

Tapi ketahuilah korang bahawa nafsu berluar-luaran tabii tu tak akan hilang kalau korang dah addicted pada benda tu hatta dah kena cucuk siplis 100 kali dan dah sangkut HIV positif sekalipun. Kalau tengok porno mat saleh, yang buasir pun gagah nak memuaskan nafsu lagi.

Lebih heran, yang sembahyang 5 waktu pun, tetap membuak-buak keiinginannya.

Jelak dah dengan ayat " Cukuplah melayan nafsu begini.. janganlah di tambah dengan minum arak ". Aiyo? Apa kah ini? Cukupkah melayan nafsu begitu? Kerat jari. Ada yang merakam lagi buat tontonan sendiri i.e. softcopy untuk tontonan di Padang Mahsyar. Gerand kan?

Inilah namanya MATLAMAT MENGHALALKAN CARA. Matlamat yang dibina demi kepuasan. Kepuasan yang dituntut atas nama apa?

Lu pikirlah sendiri. Sebab itulah dikatakan "DIAM ITU IBADAH" kerana "BISING ITU PENGHINAAN TERHADAP DIRI SENDIRI".

7 comments:

bungeCENGKEH said...

akalu berduit banyak atak apa nie, nak makan nasi pun berkira macam mana tu?

TUMPANG BLOG said...

ye la.. tau la awak tu duit banyak.. beribu2.. ade aku kesah?

bungeCENGKEH said...

siapa yang buat rakaman adegen sex tu bagusnyer.....duit yang Allah kasi suruh kearah yang bagus dan berkongsi dengan orag lain tapi kalau rezeki banyak tapi tak mahu dikongsi atau jual mahal bila nak ditolong tak guna juga....arah sudah diberikan tapi EGO punya pasal hancur semuanya....nak kasi buat bisnes kristal pun tak nak, nak suruh jadi ajen pinjaman as part time pun tak nak...so macam mana nak tambah pendapatan...kita memanglah jahat sejahat alam tapi perlu ker kaitkan orang lain sepaya turut sama benci ngan orang yang kita benci? walaupun orang benci kat kita tak sanggup kita nak malukan bekas BF kiter kat org lain tapi xBF KITA BOGELKAN KITA SO LEBIH BAIK KITER BOGEL TERUS...benda yang ditutup orang nak tengok dan bila dah bukak semuanya oarang tak berminat lagi nak tengok kan? tak gitu?

i'm shin... i'm inesen said...

pakcik dark.. jangan main main kan hukum.. tampo karanggg... udah udah la tu.. len kali minum red bull ker.. 7 up ker... hmm bila nak turun Kulai.. shin bancuh kan teh o beng satu teko ek!

TUMPANG BLOG said...

bukan main-mainkan hukum shin.. yang haram tetap haram... tapi org yang 'holier than thou' mmg patut disedarkan..

ada selective plak bab haram2 ni..

apa keheinye?

TUMPANG BLOG said...

bila org kata Adia kata F.. bila org kata M dia kata J bila org kata C dia kata P bila orang kata Q dia kata Y..

macam ular

Zoulhusni:My Emancipation said...

err...

 

blogger templates | Make Money Online